6 Mart 2013 Çarşamba

Normal Ekmek

Bir önceki postumda ekmek makinemin geldiğini ve kutuyu açmak için sabırsızlandığımı söylemiştim ve bu sabah mis gibi ekmek kokusuyla güne başlamak, kahvaltıda kekikli zeytinyağına sımcıcacım ekmeğimi banmak öyle güzel oldu ki :)
Bu arada yeni şablonumda emeği geçen sevgili arkadaşım GeCe'ye tekrar teşekkür ediyorum :)
Ayıptır söylemesi, kendisinin yapmış olduğu çekilişte kazandım efendim :) 
Aslında böyle çekilişmiş vs.olaylarda hiç şansım yoktur ama kısmet işte :)

Ekmeğimin tarifine gelince o kadar kolay ki, tüm malzemeleri geceden içine koydum ve sabaha hazır :)

Malzemeler(700 gr.ekmek için)

* 1 kap su
* yarım kap ılık süt
* 2 küçük kaşık tuz
* 2 küçük kaşık toz şeker
* 2 yemek kaşığı sıvıyağ
* 3 kap un
* 2 küçük kaşık toz maya(pakmaya kullandım)

Yapılışı

1. Tüm malzemeleri makineye koydum(sıvılar önce), ve sabah olmasını istediğim saate ayarlayıp, kapağı kapattım.

2. Makineniz yoksa tüm malzemeyi yoğurup 1-2 saat mayalandırıp, şekil verip fırında pişirin.

Afiyet olsun :)

(makinem ise Sinbo 4705 )

0 yorum:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz benim için çok önemli..

Sayfamda umarım güzel vakit geçirmişsinizdir,

Selam ve dua ile...

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri