6 Mart 2013 Çarşamba

Kepekli Ekmek

Ekmek makinemi almadan önce bazı tereddütlerim vardı, bi kenarda süs gibi kalırmı? bazı forumlarda okuyordum işte ekmeğin içi pişmiyor vs. gibi... ama bugünkü kepekli ekmek denememin ardından bir kere daha iyiki almışım dedim :)

Malzemeler

* 1 kap su
* yarım kap ılık süt
* 2 küçük kaşık tuz
* 2 küçük kaşık toz şeker
* 2 yemek kaşığı sıvıyağ
* 3 kap kepekli un
* 2 küçük kaşık toz maya(pakmaya kullandım)

Yapılışı

1. Tüm malzemeleri makineye koydum(sıvılar önce), ve sabah olmasını istediğim saate ayarlayıp, kapağı kapattım.

2. Makineniz yoksa tüm malzemeyi yoğurup 1-2 saat mayalandırıp, şekil verip fırında pişirin.

Afiyet olsun :)

2 yorum:

Sade dedi ki...

çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık markası ne acaba makinenizin bende almayı düşünüyorumda :)

Unknown dedi ki...

simbo :) teşekkürler

Yorum Gönder

Düşünceleriniz benim için çok önemli..

Sayfamda umarım güzel vakit geçirmişsinizdir,

Selam ve dua ile...

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri