26 Ocak 2013 Cumartesi

Balkabaklı Toplar



''Bittim ya Rab! '' diyene ''Yettim kulum !'' diyen bir Allah var..." 

M.İslamoğlu


Balkabaklı topların tarifini ise Hatice Abla'nın sayfasında görüp yapmayı kafaya koymuştum, siz de deneyin derim hem pratik hem de çok lezzetli..
(Sezoş'un kaç tane yediğini hiç yazmıyorum buraya hehe:)

Malzemeler
  • yarım kg. balkabağı
  • 3 yemek kaşığı tozşeker
  • 2 paket petibör büskivi
  • 1 su bar.ayıklanıp dövülmüş ceviz
  • 1 tatlı kaşığı toz tarçın
  • bolca hindistancevizi
Hazırlanışı
  1. Balkabaklarını tozşekerle beraber ocağa alıp haşladım,
  2. Bisküvileri rondodan çektikten sonra haşlanmış kabakların üzerine alıp, ceviz, tarçınla beraber iyice yoğurdum.
  3. Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp hindistancevizine buladım ve borcama dizip,kürdan batırdığım toplarım servise hazır.
Afiyet olsun :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz benim için çok önemli..

Sayfamda umarım güzel vakit geçirmişsinizdir,

Selam ve dua ile...

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri