4 Mart 2013 Pazartesi

Sezanur Doğum Günü

Dünya güzelimin doğum günü bu akşam, hepiniz davetlisiniz :) Pastamın tarifi bayram sonu kısmetse..şimdilik bayramınızı en içten dileklerimle kutlayıp resmi paylaşıp kaçıyorum :)

Dua ile kalın...teşrik tekbirlerini unutmayın dostlar...Allah'a emanetsiniz...

..demiştim en son hani :) özellikle minikler için çok eğlenceli bir akşamdı hele ki eşimin çaldığı bağlama eşliğinde kuzenlerin ve zeyno kızın oynaması hepimizi kopardı :) tabi Sezoş hanıma gelen çamaşır makinesi ve calliou maskesi hanımın keyfinin tavan yapmasına ayrıca sebep oldu :) Pastamı ise yiyen herkesler çok beğendi :)
 Geçiyorum tarifine...


Malzemeler


  •  4 Adet Yumurta
  •  4 Türk Kahvesi Fincanı Toz Şeker
  •  4 Türk Kahvesi Fincanı Un
  •  2 Yemek Kaşığı Sıvı Yağ
  •  3 Yemek Kaşığı Kaynar Su
  •  1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Paket Vanilya



Kreması

  • 3 su bar.süt
  • 3 yemek kaşığı un
  • 3 yemek kaşığı toz şeker
  • 1 paket vanilya
Üzerine 
  • 1 paket krem şanti
  • 2 kutu rulo kat bisküvi
Yapılışı
  1. Pastanın kekini 2 gün öncesinden yapıp buzdolabına kaldırmıştım zaten, sonra ikiye böldüm ve kremasını pişirdim.Krem şantiyi hazırlayıp pastanın üzerine kapladım,birazını şanti torbasına koyup kenarlarını süsledim.Rulokatları yanlara dizip,kurdeleyle bağladım.çikolata ve şekerlerle süsledim.Süsleme konusu tamamen hayal gücünüze bağlı deneyenlere şimdiden afiyet olsun :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz benim için çok önemli..

Sayfamda umarım güzel vakit geçirmişsinizdir,

Selam ve dua ile...

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri