6 Mart 2013 Çarşamba

Piramit Pasta

Tarifi annemin tarif defterinin ilk sırasında yer alır, hatırlarım eski günlerde pasta tabağının bi kenarında iki renkli kurabiye ve piramit pasta hep olurdu :) a bi de annemin klasik peynirli poğaçası, onun tarifine daha sıra gelmedi :)

Hepinize iyi haftasonları diliyorum arkadaşlar, sağlıklı günler..

Malzemeler
* 1,5 paket pedibör bisküvi
* 3 yemek kaşığı toz kakao
* 1 su bar. süt
* 1 paket krem şanti
* 2 yemek kaşığı tereyağı(tuzsuz)
* 2 çay bar. havanda dövülmüş ceviz
* 2 çay bar. damla çikolata(isteğe bağlı)
* 5 yemek kaşığı toz şeker(havanda biraz dövüyoruz)
Yapılışı
1. Bisküvileri rondodan geçirdim, tereyağı,kakaoyu, ceviz ,damla çikolata ve şekeri ekleyip elimle harmanladım
2. Krem şantiyi soğuk sütle mikserde çırptım ve diğer malzemelerle karıştırdım.
3. Strec filme yada temiz bir poşete serdim, piramit şeklini verip derin dondurucuya koydum, bi kaç saat sonra dilimleyip servis yaptım.

Afiyet olsun :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz benim için çok önemli..

Sayfamda umarım güzel vakit geçirmişsinizdir,

Selam ve dua ile...

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri