4 Mart 2013 Pazartesi

Gözleme


Selam..

Çakırlarda yapılmış müthiş kahvaltı keyfinin ardından tabi ki elhamdülillah iyiyim :)

Bizden haberler ise bir iyi bir kötü…aslında hayatta böyle değimli inişli çıkışlı her zaman olduğu gibi…

Sezanur ve yeni konuğumuz şükür iyi..tabi benim bu hafta geçirdiğim ev kazası sonucu yürekler ağza geldi..ama durumumuz şükür  küçük yaralarla atlatıldı..bebeğin sağlığı ise gayet iyi..bu arada cinsiyetini de öğrendik :) sürpriz o diğer postta hehe :)

Adana’dan gelen acı telefonun diğer ucunda ise acı bir kaybımız oldu..ölüm Hak..bunun bilincindeyiz şükür lakin yaş genç olunca derinden yaralıyor insanı..eşimin halasının eşini kaybettik..Rabbim günahlarını affetsin, cennetine alsın inşallah…

Gözlemem ise; bir öğleden sonrası çayının yanında çok özel konuklarıma yaptığım ikramımdı :) özellikle Sezanur için çok eğlenceli bir gündü çünkü konuklar küçük hanımefendinin arkadaşları Dilanur ve Miray için hazırlandı :)

Malzemeler
  • 3 yufka
  • 250 gr. lor peyniri
  • bir tutam maydanoz
  • 1 yumurta
  • tuz, karabiber, kimyon
  • tereyağı

Yapılışı
    1. Lor peynirinin içine güzelce yıkadığım maydanozları ince ince kıydım, yumurtayı kırdım ve baharatları ekledim..iyice karıştırdım..
    2. Yufkaları ikiye böldüm ve arasına iç harçtan koyup kenarlarını suyla yapıştırarak kapattım.
    3. Altlı üstlü tereyağı sürerek teflon tavada iyice kızarana kadar pişirdim.
    4. Yanında ayranla afiyetle yenildi :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz benim için çok önemli..

Sayfamda umarım güzel vakit geçirmişsinizdir,

Selam ve dua ile...

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri