7 Ocak 2013 Pazartesi

Makarna Salatası


Makarna salatasını eşim oyle çok sever ki :) yakın arkadaşlarımız bile bilir H.bey geliyor o çok sever diye yaptık diyenler bile var:)

Malzemeler

  • 1 paket makarna
  • 1 çay bar zeytinyağı
  • 10 tane kornişon turşu
  • yarım demet maydonoz
  • 1 kavanoz garnitür
  • 1 su bar.haşlanmış mısır
  • 5 su bar.yoğurt (süzme yoğurtla daha güzel oluyor bence)
  • arzuya göre 5 yemek kaşığı mayonez(tabi ki daha lezzetli oluyor pek tabi kalorili de...)
Yapılışı
  1. Makarnayı tuzlu kaynar suda haşlayıp süzgeçten geçirip sonra soğuk sudan geçirdim, ardından zeytinyağını döktüm karıştırdım.
  2. Garnitürleri de sudan geçirip ve diğer malzemeleri(maydonozları doğrayıp) makarnaya ekledim ve yoğurtla buluşturdum, mayonezini de ekledim bitti gitti :)

2 yorum:

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

benim o ben:)her yaptığımda eşim:iyi olmuş hakan çok sever diyor :)arkadaşlarımıza feda olsun :)

Unknown dedi ki...

evettt:) canım arkadaşım Allah razı olsun

Yorum Gönder

Düşünceleriniz benim için çok önemli..

Sayfamda umarım güzel vakit geçirmişsinizdir,

Selam ve dua ile...

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri