5 Mart 2013 Salı

Tavuklu Mantarlı Börek


Yiyen herkes tarafından çok beğenilmişti, tarif aktarırken de anımsadım ki uzun zamandır yapmıyorum..dur ben bu böreği hemen yapayım aklıma düştü bak :)


Malzemeler
  • 6 yufka
  • 2 tavuk göğsü
  • 350-400 gr. kültür mantarı
  • 2 orta boy soğan
  • 2 yemek kaşığı tereyağı
  • 2 yemek kaşığı salça(domates-biber karışık)
  • tuz,karabiber,kimyon
  • üzerine sürmek için yumurta sarısı ve susam
Yapılışı

  1. Tavaya tereyağını ve küp küp doğradığım soğanları alıp kavurdum, salçayı da ekleyip kavurmaya devam..
  2. Tavukları küp küp doğlarıdım ve tavaya aldım,
  3. Mantarları temizleyip, yıkayıp, küp küp doğradım ve tavaya onları da aldım,
  4. Baharatlarını da ekledim ve ocaktan alıp kenarda soğuması için 15,20dk bekledim
  5. Dilimlediğim yufkamın (ben 4'e böldüm) bi tavuklu mantarlı harçtan koyup resimdeki gibi sardım ve yağlı kağıt serdiğim fırın tepsime dizdim.
  6. Üzerlerine yumurta sarısı sürüp susam ekledikden sonra önceden ısıttığım 180C fırınımda üzerleri kızarana kadar pişirdim..




0 yorum:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz benim için çok önemli..

Sayfamda umarım güzel vakit geçirmişsinizdir,

Selam ve dua ile...

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri