10 Aralık 2012 Pazartesi

Kakaolu Kek

Yepyeni tertemiz bir sayfadan hepinize merhaba :) Olanlar oldu sık şifre değişikliği,unutkanlığım,çocuklar,günlük telaşlar vsvs..eski blogum olan tubanintariflerine giremiyorum..baya uğraştım mümkün olmadı ve artık yeni bir sayfa açmaya karar verdim..kısmet napalım olmuyorsa olmuyordur zorlamanın bir anlamı yok :) (hoş ne kadar zorladığımı bir Allah bir de yakın arkadaşlar bilir off offff) 

İnşallah kısa sürede toparlarım buraları diyorum ve kaldığımız yerden başlamak adına kakaolu kek tarifimle bismillah diyorum..


Malzemeler
  • 3 yumurta
  • 1,5 su bar.toz şeker
  • 1 su bar. süt
  • 1 su bar. sıvıyağ
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 3 yemek kaşığı kakao
  • 2,5 su bardağı un(karışım boza kıvamında olacak)
Hazırlanışı
  1. Oda ısısındaki yumurtaları şekerle mikserde çırptım,ardından sıvı malzemeleri koyup tekrar çırptım
  2. Ununu eleyerek ekledim ve eleğe kabartma tozunu da ekleyip.kakao ve vanilyasını da koyup..önceden ısıttığım fırında yaklaşık 35 dk. pişiridim.
Resimdeki gibi sütle beraber yemeyi Sezanur ve Beyza çok seviyor :)

Afiyet olsun..

3 yorum:

LaMa dedi ki...

kullanici adina bize soyle de biz not edelim bari. unutursan hatirlatiriz:)
hayirli olsun cicim :)

Unknown dedi ki...

aşkolsun lama ya sende mii...

LaMa dedi ki...

ya sana askol, iyi niyetli bir yardim onerisi ...
yannis annadin beni :(

Yorum Gönder

Düşünceleriniz benim için çok önemli..

Sayfamda umarım güzel vakit geçirmişsinizdir,

Selam ve dua ile...

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri